Önskelista!


Okej, jag vet att det är ett antal födelsedagar innan min. Men jag har tråkigt och det är ju snällt att ge er god tid på er att fixa presenter. Eller hur?
haha. I år önskar jag mig mycket! Både bra att ha och bara vill ha saker. 
Here goes, inte i någon ordning alls!



* Nagellack av O.P.I (finns på typ Åhlens, Kicks osv. eller online på eleven.se) i nyanserna
"Gettin' miss Piggy with it"
OPI Nail Lacquer, Gettin' Miss Piggy With It

och

"Gone Gonzo"
OPI Nail Lacquer, Gone Gonzo!








* Parfym av Jessica Simpson "Fancy" eller "Fancy Love"

Jessica Simpson Fancy Eau de Parfum








* Kastrull för storkok. Har endast en liten, storkoka soppor och grytor = omöjligt.

* Ugnsäker form. Äger endast en pytteliten och kan inte storkoka i ugn heller =P




* Selected Poems av E.E Cummings. Finns på adlibris.se

Selected Poems




* Dagboken av Nicholas Sparks


* Träningskläder.
Gina Tricot har fått sportkläder (finns på deras hemsida www.ginatricot.se, vet ej om det finns i butik). Och jag önskar mig följande (i storlekar xs-s):

        



* Promarker tuschpennor. Jag har ett set om 10st pennor som heter "Comic art set 1" som är köpt på C&L i Ystad för ett par år sedan. De finns också online. Mer specifikt vill jag gärna ha dessa:

http://www.inframescrapbooking.se/produkter/kategori/pennor/avdelning/farglaggning/produkt/promarker_autumn/

http://www.inframescrapbooking.se/produkter/kategori/pennor/avdelning/farglaggning/produkt/promarker_spring/

http://www.inframescrapbooking.se/produkter/kategori/pennor/avdelning/farglaggning/sida/2/produkt/promarker_blending_set_muted/







Hmmm, det var allt just nu... känns som jag glömt något. Men jag kommer nog på det sen och uppdaterar då =D

Mia
2012-01-17 @ 12:44:39

Alltid bra att vara ute i god tid!! Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0