Valborg



Så jag hade bestämt mig för ett tag sedan att trotsa min dåliga valborg förra året och åka till Lund opch stadsparken igen. Lucia lovade att vi aldrig skulle lämna varandras sida och vi planerade åka hem tillsammans vid fyra.
Vi tog oss dit vid 12, hittade våra vänner som varit där sedan 8 och mös en stund. Sedan sprang vi runt i strålande solsken i flera timmar. Träffade Sebster en stund.
Tyckte det var lite tufft när det var som mest folk och man blev knuffad hit och dit, men det gick bra ändå, tills vi skulle hem. Gick med Lucy och Amil till stationen i Lund när jag fick panikångest, kunde inte andas och var alldeles snurrig. Men det gick bra ändå, fina vänner tog hand om mig och hem kom vi. Konsumerade hela två cider. Denna dagen var inte riktigt så lätt att ta sig igenom som jag trodde den skulle vara.
Fick en härlig solbränna på bröst, rygg och axlar också =D

mommi
2012-05-01 @ 07:52:55

Bra att du åkte dit och att kompisarna höll dig i handen, en panik man klarar av stärker dig.

Du kommer ha många härliga valborgskvällar framför dig även i Lund. Pöss

Mia
2012-05-01 @ 09:13:15

Skönt med fina vänner! Puss o kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0