School


Sitter i skolan och väntar på att engelskan ska börja. Vi ska ha föreläsning om "Punctuatiobn and what it can do for you" ska bli kul och se om det är intressant....

Helgen har varit lugn för den här Pixen. I fredags blev det tvättat mellan 19-22 sedan var jag i säng vid 12. I lördags blev det mer tvätt, lite häng med Lucia och serier på datan. I söndags mötte jag syster 1 och Freja på mobilia för att shoppa kläder till hennes kids. Lyckades locka fram ett par leenden ur den svårflörtade Frejan och syster bjöd på fika. Mycket nice. Mötte sedan Sebster i rosengård, vi tog Grey och promenerade till Rönnen, där drack vi kaffe med Scooby, såg på Naruto och inväntade Lucia, Klas och Affe för film på kvällen.

En helt nykter helg. Konstigt.

Idag vaknadej ag kl 6 för att sticka till gymmet innan skolan, ville ge mig på det här med kondition igen, misstänkte att den blivit förfärlig eftersom jag inte tränat ordentligt på länge. Men, lyckades iaf kuta i 15min, promenerade först i 10. Hade nog kunnat springa mer men var tvungen att göra mig iorning för skolan.


Så, det var ungefär så spännande min helg var...

Mia
2012-04-23 @ 19:05:47

Det var mysigt att träffa dig <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0