Jag lever!


Ok, ok. Eftersom mor min klagar på att jag numer bara lägger ut bilder på tumblr och syster 2 klagar på att det bara är nakna brudar så känner jag mig tvunge natt updatera här i skrift nu då.

Om ni läst mina senaste statusupdateringar på fb vet ni att jag varit och härjat på förskolor i veckan. Det är så att jag fick jobb på vikariebanken. Jag kan placeras på 22 olika förskolor runtom i Hyllie. Hittills har jag varit på två.

Fick sms i måndags kl 7:30 att jag skulle börja kl. 8 på ett ställe som är 40min bussresa bort. Ringde och sa att jag kommer men blir lite sen, sprang ut med Grey och kastade mig på bussen, kom 45min sent, men det var lugnt försäkrade de.

Sååå har jobbat mån, tis och idag ons. Har skola imorgon men får förhoppningsvis jobba fredag och nån dag nästa vecka, då klarar jag Maj trots ett halvt csn. =D

Såååå, um, har inte städat på länge, skulle tvättat i onsdags men det blev ju aldrig av så.... lägenheten ser ut som skit. Mammaaaaaa kom och städa!







^Känner mig såhär typ....

mommi
2012-04-19 @ 10:00:48

Ja,ja min lilla tös, jag fattar men städa....jag... nääääeeee.

Mia
2012-04-19 @ 13:56:48

Underbara kommentarer av de små barnen i alla fall :-)

Nina
2012-04-20 @ 22:41:39

Ok...så nu e det jag som kommer bli ihjältjatad av bloggmobben nu när du också gjort ditt ;)

Lite taskigt av jobbet att ringa så i sista minuten!!!

Pöss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0