Amen åååhhh


Gick upp kl 6 och pallrade mig til gymmet eftersom jag trodde att jag behövde vara i skolan kl 10 för en intervju med en genuspedagog, men när jag sedan kontrollerade mailet så såg jag att det var först 12:30 vi skulle mötas. Haha, så nu sitter jag här och tittar på klockan.

Ska inom postservice och slänga iväg en väska jag sålt på tradera... och ja, eftermiddan lär väl spenderas till att skriva ihop lite på SAG arbetet så det blir gjort...
BLÖ har aldrig varit så omotiverad till plugg i mitt liv.

Mia
2011-12-13 @ 11:37:33
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/

Jag ryser bara jag hör ordet SAG ;-) Vi döpte om det till SEG ;-))

mommi
2011-12-13 @ 12:10:46

Håll ut lilla gumman, Paris hägrar i horisonten..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0